Kheirul's FotoPage

By: Kheirul Mohamed

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  >  >>]    [Archive]
Saturday, 3-May-2008 08:30 Email | Share | | Bookmark
Kek Pisang hari ni

 
huh..baru jer siap sat ni.... panas-panas lagi
nak raser meh ler sini....



Saturday, 26-Apr-2008 05:13 Email | Share | | Bookmark
gambor editing terbaru

 
sambil tunggu vendor dok jahanamkan server kat opis aku... aku pon buat ler editing skit skit gambor anak aku yang tengah dok makan eskrim tu... dan ni ler hasilnye


Friday, 18-Apr-2008 07:15 Email | Share | | Bookmark
Bas antik

 
Tahun 2008 nih masih lagi ada syarikat bas beroperasi menggunakan bas antik seperti ini...
saya raser macam berada pada zaman kecil dimana bas cam ni la yang menjadi pengangkutan utama untuk saya pergi kesekolah... rase macam balik ke zaman 70an - 80an aja...

Tetapi itu semua adalah benar.. bas yang semacam ini masih lagi beroperasi pada masa kini.. saya tak tahulah berapa tambangnya yang dikenakan untuk pergi dari Tapah ke Tanah Rata tu.....



Tuesday, 15-Apr-2008 16:00 Email | Share | | Bookmark
Taman Rama-Rama

 
 
 
View all 20 photos...
Saya berkesempatan juga pi melawat Taman Rama-Rama,
nama aja taman rama-rama tapi dah jadi macam mini zoo dah... apa tidaknye... katak, labah-labah, kura-kura, ular, cicak kubing, ular, cacing tanah pon ada dipamerkan kat situ...











Tuesday, 15-Apr-2008 15:35 Email | Share | | Bookmark
Gila Strawberry...

 
 
 
View all 14 photos...








[<<  <  [1]  2  3  4  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net